Nyomtatás  

Értékesítési hatékonyság-Az ellenvetések hatástalanítása-Útmutatók|Dale Carnegie

Bármilyen értékesítési szituációról is legyen szó, valószínűleg le kell döntenie majd a vásárló által állított akadályokat, mielőtt a vásárlási szándéka megszületik. Gyakran hibázunk, amikor az ellenvetéseket úgy „kezeljük", hogy a vevő azt érzi, elutasítják. Az ellenvetések eredményes megközelítése egy folyamat, melynek során éberen figyelünk, illetve pozitív és tényszerű válaszokkal reagálunk a vevő aggodalmaira.

buyerobj_icon_huMeg kell értenünk, hogy a vásárló ellenvetései nem mindig racionálisak. Az ellenvetések legtöbbször tisztán érzelmi természetűek. Tehát a vevő érzelmi szükségleteire kell reagálnunk, valamint a vásárlást gátló tényezőkre, hogyha hosszú távú kapcsolatot akarunk kialakítani vele.

  1. Figyelni és meghallgatni
  2. Kérdezés
  3. Párna használata
  4. Válasz
  5. Ügyfélértékelés

Töltse ki a lenti adatokat és töltse le az útmutatót!

 

 
    A csillaggal vagy nyíllal jelölt mezők kitöltése szükséges.
Vezetéknév     
Keresztnév     
Munkakör     
Cégnév     
Cég címe     
Város     
Irányítószám     
Ország     
Telefonszám     
E-mail     
Iparág     
Hozzájárulok, hogy a Dale Carnegie Magyarország részemre a tevékenységével kapcsolatos ajánlatokat küldjön.     

 

Dale Carnegie Magyarország
1025 Budapest, Szépvölgyi út 52.
Mobil: +36 20 317 7006
mail: gyorgy.nagy@dalecarnegie.hu
 
 
 
 
 

Kövessen minket

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Minden jog fenntartva.
Weboldal design és fejlesztés Americaneagle.com