Nyomtatás  

Ügyfélszolgálat

126129RKECMYK75

Szeretnék

Ügyfélszolgálat

Innovatív módszerekkel elkötelezzük a munkatársakat a vállalat céljainak. Mindezt munkahelyi tanuláson és fejlesztési folyamatokon keresztül érjük el. 

 
Szűrés tartalom szerint:
Szűrés kompetencia szerint:
 
   Elsődleges kompetenciák     Kapcsolódó kompetenciák
 
  Modul cím Tartalom felületek Kompetenciák
PDF Document A hűséges ügyfélkör kialakítása Ügyfélhűség kialakítása
 
Kapcsolatteremtő készség, Vásárlói élmény
 
 
Kezdeményezőkészség, Ügyfélszerzés
PDF Document A kereszt- és felülértékesítés Szolgáltatás alapú eladás
 
Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Hatásgyakorlás, Kapcsolatteremtő készség
PDF Document A rávezető értékesítés Szolgáltatás alapú eladás
 
Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Kreatív gondolkodás, Kezdeményezőkészség, Profizmus
PDF Document A vásárló igényeinek feltárása Szolgáltatás alapú eladás
 
Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Kapcsolatteremtő készség, Alkalmazkodó-képesség
PDF Document Az ügyfél nyomonkövetése Szolgáltatás alapú eladás
 
Kommunikáció, Vásárlói élmény
 
 
Kreatív gondolkodás, Kapcsolatteremtő készség, Ügyfélszerzés
PDF Document Az ügyfél vásárlási döntésének megértése Szolgáltatás alapú eladás
 
Hatásgyakorlás, Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Kreatív gondolkodás
PDF Document Az ügyfélelvárások kezelése Partnerség kialakítása az ügyfelekkel
 
Kapcsolatteremtő készség, Vásárlói élmény
 
 
Hozzáállás, Kommunikáció, Konfliktuskezelés
PDF Document Az ügyfélszolgálat elé kerülő akadályok leküzdése A hatékony szolgáltatói szervezet
 
Felelősségvállalás, Vezetés, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Kapcsolatteremtő készség, Eredményorientáltság
PDF Document Az ügyfélszolgálati csapat coachingja A hatékony szolgáltatói szervezet
 
Felelősségvállalás, Vezetés, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Kapcsolatteremtő készség, Eredményorientáltság
PDF Document Belső ügyfélszolgálat Belső ügyfélszolgálat
 
Konfliktuskezelés, Alkalmazkodó-képesség
 
 
Hozzáállás, Változáskezelés, Kapcsolatteremtő készség, Profizmus, Stresszkezelés, Vásárlói élmény
PDF Document Hogyan kérjünk ajánlást Partnerség kialakítása az ügyfelekkel
 
Kapcsolatteremtő készség, Vásárlói élmény
 
 
Profizmus, Ügyfélszerzés
PDF Document Panaszkezelés Ügyfélhűség kialakítása
 
Konfliktuskezelés, Vásárlói élmény
 
 
Hozzáállás, Kommunikáció, Kapcsolatteremtő készség, Stresszkezelés
PDF Document Pozitív első benyomás: Személyes találkozás Ügyfélhűség kialakítása
 
Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Hozzáállás, Piacismeret, Profizmus
PDF Document Szolgáltatási attitűdök Ügyfélhűség kialakítása
 
Hozzáállás, Piacismeret, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Hatásgyakorlás, Kapcsolatteremtő készség, Stresszkezelés, Alkalmazkodó-képesség
PDF Document Telefonálási készségek: Bejövő és kimenő hívások Telefonos ügyfélszolgálat
 
Kommunikáció, Vásárlói élmény
 
 
Hozzáállás, Kapcsolatteremtő készség, Ügyfélszerzés, Alkalmazkodó-képesség
PDF Document Telefonálási készségek: Bejövő hívások Telefonos ügyfélszolgálat
 
Kommunikáció, Vásárlói élmény
 
 
Hozzáállás, Kapcsolatteremtő készség, Ügyfélszerzés, Alkalmazkodó-képesség
PDF Document Telefonálási készségek: Kimenő hívások Szolgáltatás alapú eladás
 
Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Hozzáállás, Kommunikáció, Kapcsolatteremtő készség
PDF Document Ügyfélszolgálattal az értékesítésért Szolgáltatás alapú eladás
 
Ügyfélszerzés, Vásárlói élmény
 
 
Kommunikáció, Hatásgyakorlás, Döntéshozás

Fejlesztési területek

Az iMAP folyamat során tanított kompetenciák hat különböző területre oszthatók. Ha szeretne többet megtudni bármelyik területről, kattintson az alábbi linkekre.

A csapattagok elkötelezettsége Vezetői hatékonyság Értékesítési hatékonyság Ügyfélszolgálat Hatékony prezentáció Üzleti folyamatok fejlesztése

Talent Management White Paper Tehetségmenedzsment
Letöltés

Succession Planning White Paper Utódlástervezés
Letöltés

Employee Engagement White Paper A munkatársak elkötelezettségeinek szintjei
Tanulmány letöltése

Ügyfélszolgálat

Megkülönböztet-e egy szervezetet a versenytársaitól a kiváló ügyfélszolgálat?
Igen
Igen
 100.00%
Nem
Nem
 0.00%

 

Dale Carnegie Magyarország
1025 Budapest, Szépvölgyi út 52.
Mobil: +36 20 317 7006
mail: gyorgy.nagy@dalecarnegie.hu
 
 
 
 
 

Kövessen minket

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Minden jog fenntartva.
Weboldal design és fejlesztés Americaneagle.com