Nyomtatás  

Szerda, 2017 október 11

Világklasszis ügyfélkezelés és értékesítés

Szerda, 2017 október 11
Egész napos esemény

Regisztráció befejezésének időpontja: Kedd, 2017 október 10, 00:00

Regisztrál Exportálás Outlookba

 

Kurzus információk

Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. századra, az az, hogy a folyamatos és egészséges növekedés előfeltétele, hogy minden vállalati aktivitás célja az ügyfél igényeinek a maximális kielégítése legyen. Ez egyszerűnek hangzik, de a sikeres vállalatok felismerik, hogy az ügyfél-elégedettség egy sor szorosan összekapcsolódó eseményből ered, és az ügyfelek hűsége vezeti őket a nyereség és növekedés felé. E komplex eseménysor eredményeként válhat az ügyfélből vállalatunk szószólója. A jó kiszolgálás akkor valósul meg, amikor a szolgáltató túlszárnyalja az ügyfél elvárásait. A minőségi szolgáltatás egy olyan elképzelés, amit könnyű megfogalmazni, de nehéz kivitelezni. A minőségi szolgáltatás megvalósítása óriási energiát, fejlett készségeket és nagy elszántságot kíván.

Nyelv: Magyar

 

Regisztráció befejezésének időpontja: Kedd, 2017 október 10, 00:00

Regisztrál Exportálás Outlookba

 

Helyszín

Expo Congress Hotel
Expo tér 2.
Budapest, 1101
Hungary
+36 20 622 8889
 
 

Dale Carnegie Magyarország
1025 Budapest, Szépvölgyi út 52.
Mobil: +36 20 317 7006
mail: gyorgy.nagy@dalecarnegie.hu
 
 
 
 
 

Kövessen minket

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Minden jog fenntartva.
Weboldal design és fejlesztés Americaneagle.com